Czy reklama zmienia nasze potrzeby

Obecnie reklama staje się elementem dostępnym na każdym kroku, internet, telewizja, nawet na ulicach pojawiają się bilbordy mające nas zachęcać do zapoznawania się nowoczesnymi produktami spełniającymi nasze oczekiwania. Reklama obecnie bardzo wpływa na nasze życie, i nie ma już znaczenia czy się z tym zgadzamy czy też nie. Strategie z jakimi działa nowoczesny rynek pokazuje nam pewne zmieniające się miłościwi. Wchodząc do sklepów pierwszym rzucającym się w oczy elementem staja się promocje, obniżki, specjalne oferty, ma to wielkie znaczenie dla naszych wyborów, znacznie chętniej sięgamy po produkt który znajduje się w promocji. Mimo tego że bardzo często cena się nie zmienia, lub zdarza się że jest wyższa. Pewne działanie kształtujące nasze potrzeby sprawia że konsumpcja znacznie wzrasta, wielkie sklepy sprawiają że nasze wybory często bywają nie do końca przemyślane, w koszyku lądują elementy które wcale nie są nam potrzebne.

Comments are closed.

  • Cyber świat, a reklama

    Przeglądając strony internetowe wyskakujące okienka często bardzo denerwują odbiorce, podobnie jak pojawiające się spoty reklamowe na YouTubie. Często nie zdajemy się jednak sprawy że jeżeli dziennie dany produkt odtwarzanych choćby przez kilka sekund trafi do miliona widzów to rozpoznawalność danej firmy wzrasta stokrotnie. Ile razy zdarzało się że w pewien sposób z zaskoczenia przenosimy się …»
  • Cybernetyczne możliwości i okazję

    Internet staje się bardzo ciekawym medium, z którego wiele tysięcy osób korzysta dziennie, ważne staje się jednak pewne umiejętne wykorzystywanie takich możliwości, zmian czy kształtu z jakim mamy do czynienia. Wiedza to pewne zmiany z jakimi każdy z nas ma na co dzień do czynienia. Jakość zmienia się w bardzo szerokim zakresie pojęcie e-marketingu obejmuje …»
  • Czy każda firma potrzebuje marketingowców?!

    Przyglądając się sytuacją na obecnym rynku mamy wrażenie że pojęcia marketing, reklama czy strategia to pewne słowa klucze! Oczywiście jest w tym wiele prawdy, zmieniające się wymagania, otwieranie się na dość szerokie strategie działania pozwalają nam na pewne zbliżanie się do klientów, poznawanie ich potrzeb czy wymagań. Jednak marketing to nie tylko czcza gadanina, to …»