Nonsens w reklamach?!

Analizując pojawiające się w telewizji czy internecie reklamy wiele osób może zastanowić się po co wykorzystywać tak nieprawdopodobne sytuacje do pokazania pewnych produktów. Czy w naszym życiu zdarza nam się iść na przyjęcie z płynem do prania, czy odplamiaczem, czy herbata faktycznie jest w stanie przywoływać wizję plantacji i sposób zbierających jej listki?! Czy niezwykły dezodorant pozwala nam na poderwanie niezwykle przystojnego mężczyzny?! Oczywiście że nie , jednak często nie zastanawiamy się nad sensem docierających do nas reklam, idąc do sklepu bardzo często decydujemy się na pewne znane nam produkty, wybieramy płyn do naczyń firmy zapewniającej o oszczędności czasu i pracy, proszek do prania który idealnie usuwa wszelkie zabrudzenia i kawę która jest niezwykła w smaku i zapachu. Mimo że widzimy opakowania nie mamy pojęcia co ukrywa wnętrze. Na tym polega magia reklamy, sprzedaż pewnych produktów w sposób umysłowy, przez co przy wizycie w sklepie często sięgamy po te produkty które w jakiś sposób wydaja nam się znajome.

Comments are closed.

  • Świadomość medialna, a rozwój

    Obecne rynki zmieniają się w bardzo szerokim zakresie, ważne staje się pewne podporządkowanie się pod wytyczne jakie niesie nam rozwój, Chcąc zaistnieć na nowoczesnym rynku, koniecznością staje się pewne działanie pozwalające szerokiemu gronu klientów na zapoznanie się z naszymi możliwościami, produktami, czy niepowtarzalnością. Oczywiście jedne przedsiębiorstwa mają solidną konkurencje inne mogą cieszyć się mniejszym wzięciem. …»
  • Porównanie programów medycznych

    Programy medyczne pojawiły się całkiem niedawno. Dopiero teraz są poznawane przez właścicieli gabinetów lekarskich i osoby zarządzające przychodniami medycznymi. Tylko niektórzy już korzystają z tego oprogramowania. Większość jednak czeka na ostatni moment, bo nie chce wydawać pieniędzy, twierdząc, że to zbędny wydatek. W rzeczywistości to nieprawda. Należy podkreślić, że oprogramowanie medyczne ułatwia prowadzenie dokumentacji zarówno …»
  • Rozwój a prezentacje

    Wiedza z jaka obecnie osoby pracujące w reklamie maja możliwość wykorzystać w bardzo szeroki sposób zmienia sposób naszego postrzegania kształtującego się rynku. Dziś stawiając na bardzo bezpośredni kontakt z klientem pewne budowanie niezwykłej wiedzy staje się czynnikiem najważniejszym. Dodatkowo umiejętne pokazanie w kilkudziesięciu sekundowym spocie pewnych podprogowych wiadomości sprawia że nasze potrzeby znacznie się zmieniają. …»