Psychologia, a sprzedaż

Wiele osób nie do końca ma świadomość jak podprogowy przekaz który jesteśmy w stanie widzieć w reklamie wpływa na nasze wybory. Idąc do sklepu widzimy dość szeroko stosowaną komercyjną reklamę, telebimy, promocje, specjalne oferty. Kolorowe etykiet krzyczące obniżka, promocja , wiele osób nie ma świadomości że właśnie takie czynniki wpływają dość mocno na nasze wybory. Pojawiające się reklamy mają na celu przekonywanie nas że dany produkt zmienia nasze życie, sprawia że nasz dom będzie błyszczący, dzieci uśmiechnięte a pranie śnieżno białe. Oczywiście nie ma to wiele wspólnego z prawdą, ale podprogowa informacja przekonuje nas że może właśnie tak będzie?! Sprzedaż tych produktów których reklamy są znane jest w stanie znacznie wzrastać, firmy nie posiadające tak wielkich nakładów na pojawianie się w mediach często pozostają nie zauważone. Na tym polega współczesny rynek, pokazanie że nasz produkt jest idealnie spełniającym oczekiwania potencjalnego nabywcy.

Comments are closed.

  • Czy każda firma potrzebuje marketingowców?!

    Przyglądając się sytuacją na obecnym rynku mamy wrażenie że pojęcia marketing, reklama czy strategia to pewne słowa klucze! Oczywiście jest w tym wiele prawdy, zmieniające się wymagania, otwieranie się na dość szerokie strategie działania pozwalają nam na pewne zbliżanie się do klientów, poznawanie ich potrzeb czy wymagań. Jednak marketing to nie tylko czcza gadanina, to …»
  • Oddziaływanie na klienta

    Internet staje się elementem naszego życia znacznie częściej wybieranym jako źródło docierania do odbiorców, możliwości jest wiele. Ważne staje się jednak dość przemyślane działanie mające na celu wpasowanie się w nowoczesny rynek. Decydując się na własną stronę internetową ważne staje się profesjonale działanie, zadbanie o wartościową, ale nie zbyt specjalistyczną wiedzę, umożliwienie dość szerokiego kontaktu …»
  • Jak przekonać klienta do naszej działalności

    Cyber świat staje się miejscem ciekawym, niosącym wielkie możliwość, niezwykłe rozwiązania, ale także problemy związane z różnorodnymi odbiorcami. Marketing w elektronicznym świecie zmusza do pewnej bezpośredniości, wielkie koncerny współpracują z pracownikami obsługującymi tylko internetowe sklepy. Ważne staje się dość szczegółowe działanie pozwalające na wygodę, możliwość kontaktu telefonicznego z biurem obsługi. Oczywiście wszystko uzależnione jest od …»