Reklama, a działanie na widzów

Przekaz podprogowy, bardzo ciekawe stwierdzenie z którym mamy styczność na co dzień, reklamy doskonały przykład na to w jaki sposób rozwój manipuluje naszymi potrzebami. Kiedy pojawiają się bloki reklamowe w telewizji wielu z nas zastanawia się jaki to ma sens?! Odpowiedź jest bardzo prosta przekonanie klienta o pewnych zmianach jakim warto się dokładnie przyglądnąć. W reklamach występują zazwyczaj przystojni mężczyźni, urocze kobiety, szczęśliwe dzieci. Całość reklamy trwa kilkadziesiąt sekund, jednak bezpośrednie zwroty wprawiają że mamy wrażenie że kierowane są one bezpośrednio do nas. Proszek do prania który idealnie usuwa plamy, płyn do naczyń który pozwala nam spędzać czas z rodziną a nie w kuchni przy zlewie. Odkurzacz który niweluje z naszego mieszkania tak szkodliwe roztocza, bakterie czy grzyby?! W sklepie najczęściej sięgamy po te produkty które w pewien sposób kojarzymy z uśmiechniętymi ludźmi z reklamy, zadowolonymi dziećmi które wcinają żelki, czy przyjaciółka która zachwyca się niezwykłym aromatem kawy. Podprogowy przekaz w pewien sposób kieruje naszymi wyborami, mimo tego że nie mamy takiej świadomości, a reklamy bywają dla nas męczące i nie zawsze zrozumiałe.

Comments are closed.

  • Wymagania klienta

    Posiadając własną firmę czynnikiem szczególnym staje się pewne wsłuchanie się w klienta, budowanie jego potrzeb w dość szerokim zakresie działania. Jakość której obecnie należy bardzo pilnować to pewien początek drogi na szczyt działanie kształtujące pewne czynniki szczególne jak umiejętność wpasowania się w rynek, odpowiednie sprawdzenie rynku przed wprowadzeniem nowego towaru, bardzo przemyślana reklama, i działanie …»
  • Rajstopy jakich nie było

    Każda kobieta rajstopy kojarzy z cienką, wręcz przezroczystą tkaniną, która dość mocno się rozciąga na wszystkie strony. W sklepach dziś można dostać również innego rodzaju rajstopy, a mianowicie w sprayu. To wbrew pozorom żadna nowość. Produkt ten jest dostępny na rynku już od jakiegoś czasu i wielu kobiet to wcale nie dziwi. Słowa sally hansen …»
  • Czy reklama jest potrzebna?

    Nic nie denerwuje nas chyba bardziej jak podczas wieczornego odpoczynku, w telewizji zaczynają pojawiać się bloki reklamowe, udając się do kina przed rozpoczęciem seansu, kilkanaście minut musimy dowiadywać się o kolejnych nowościach jakie wchodzą na rynek. Przeglądając strony internetowe, chyba nic nas bardziej nie denerwuje jak wyskakujące okienka. Teoretycznie wiele osób nie zwraca uwagi na …»