Które oprogramowanie dla przychodni wybrać

Każdy, kto prowadzi przychodnię lekarską, zdaje sobie sprawę z obowiązku stosowania nowoczesnego oprogramowania medycznego. Problem nie byłby tak duży i dokuczliwy, gdyby nie fakt, że w tej sytuacji zarządzający są zmuszeni do wyboru jednego z wielu programów. Dziś firm, które go oferują, jest całkiem dużo. Każda proponuje własny program, jak najbardziej zachwalając go. Jednak wyboru na podstawie tych opinii dokonać nie można, a nawet się nie da.

Nowoczesne oprogramowanie dla przychodni powinno mieć przynajmniej podstawowe funkcje jak elektroniczna dokumentacja medyczna, rozliczenia z NFZ, obsługa ruchu pacjentów, centrum wsparcia. Oczywiście im więcej funkcji tym lepiej, bo wówczas program ten wydaje się praktyczniejszy. Jednak, nawet jeżeli będą w nim tylko wymienione funkcje, to i tak zdecydowanie usprawni pracę lekarzy i uczyni ją przyjemniejszą.

Wyboru oprogramowania nie powinno dokonywać się na podstawie ceny, bo ta nie ma tu najmniejszego znaczenia. Dużo ważniejsze są wspomniane funkcje. Istotne jest także to, aby program do obsługi przychodni był prosty w obsłudze. Dzięki temu będzie można zaoszczędzić na szkoleniach. Poza tym są jeszcze wersje abonamentowe i te, które kupuje się na wyłączność. Opcja abonamentowa jest na tyle dobra, że wszystkie aktualizacje oprogramowania odbywają się na bieżąco i nie trzeba kupować kolejnej wersji.

Aby dobrze wybrać program dla swojej przychodni, trzeba przede wszystkim zastanowić się nad tym i określić swoje potrzeby. Dodatkowe informacje i podpowiedzi można znaleźć na stronie http://www.mediporta.pl/.

Comments are closed.

  • Jak skutecznie reklamować swoją stronę www?

    Bardzo duża ilość sposobów na skuteczną reklamą strony www sprawia, że przeciętny internauta tak naprawdę kompletnie nie wie, od czego powinien zacząć. Większość popełnia więc zasadniczy błąd i bierze się za rzeczy, o których nie ma żadnego pojęcia – w rezultacie zamiast wypromować swoją stronę, czynią ją jeszcze bardziej niewidoczną dla klienta. Jak więc można …»
  • Strony z polecenia

    Często trafiając na daną stronę internetową pojawiają się banery reklamowe innych miejsc w cyber przestrzeni. Jest to dość popularna forma promocji, rozwijania rynku, odnośniki, odsyłacze czy zwykłe reklamy dają nam dość szerokie pole do manewru szczególnie kiedy mówimy o nowoczesnym młodym zapatrzonym w komputery świecie. Dziś coraz częściej nasze zakupy odbywają się w sposób internetowy, …»
  • Wymagania klienta

    Posiadając własną firmę czynnikiem szczególnym staje się pewne wsłuchanie się w klienta, budowanie jego potrzeb w dość szerokim zakresie działania. Jakość której obecnie należy bardzo pilnować to pewien początek drogi na szczyt działanie kształtujące pewne czynniki szczególne jak umiejętność wpasowania się w rynek, odpowiednie sprawdzenie rynku przed wprowadzeniem nowego towaru, bardzo przemyślana reklama, i działanie …»